Langerak de Jong

Vragen? Wij helpen u graag.

Interesse in onze dienstverlening? Wij hebben de antwoorden op de meestgestelde vragen voor u op een rij gezet. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan staan wij u graag te woord via e-mail of telefonisch.

Heeft u vragen over online bestellen bij Langerak de Jong? Bekijk dan de korte instructievideo of neem contact met ons op.


Veelgestelde vragen

Hoe word ik klant bij Langerak de Jong?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via de live chat, via 079 362 05 15 of via verkoop@ldj.nl. Onze afdeling Sales neemt snel contact met u op om uw wensen door te nemen!

Kan iedereen klant worden?

Langerak de Jong is een leverancier voor bedrijven, scholen, instellingen, overheid en sportverenigingen. Particulieren kunnen wij helaas niet van dienst zijn. Kleine bedrijven kunnen gebruik maken van onze Routeverkoop.

Welke bestelmogelijkheden heb ik?

U kunt bij Langerak de Jong bestellen via ldj.nl en ons telefoonnummer 079 3 62 05 15.

Hoe kan ik de prijs van een bepaald artikel opvragen?

Als nieuwe klant kunt u voor meerdere artikelen een offerte aanvragen. Als bestaande klant kunt u na het inloggen de totaalprijs in uw winkelwagen bekijken, tenzij u heeft aangegeven graag de prijzen per artikel te kunnen bekijken. Uw wens om prijzen per artikel te kunnen zien kunt u telefonisch of via het contactformulier doorgeven.

Kan ik artikelen met opdruk opnieuw bestellen?

Ja, deze kunnen opnieuw besteld worden via uw "Mijn assortiment". De eigen producten staan bovenaan de pagina van het "Mijn assortiment". Inloggen kan hier

Kan ik de prijzen op de website te zien krijgen inclusief btw?

Ja. En binnenkort ziet u de prijzen ook uitgesplitst in een laag en hoog btw-tarief.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Langerak de Jong levert op vaste leverdagen die zijn afgesproken met u. Tijdens bestellen, ziet u deze in de kalender staan.

Kan ik mijn order ook ophalen?

Ja. Na het doorgeven van uw order staat deze op werkdagen na 14.00 uur voor u klaar.

Wat zijn de bezorgkosten van een levering?

Als een order € 275,00 of meer bedraagt, brengen wij geen € 15,00 leveringskosten in rekening.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Bezoek onze pagina met de volledige leveringsvoorwaarden.

Hoe kan ik wijzigingen van mijn organisatie doorgeven, bv. een adres, of naamsverandering?

Dit kunt u doen via verkoop@ldj.nl, of telefonisch via 079 362 05 15.

Ik heb meerdere filialen, hoe krijg ik deze in mijn account toegevoegd?

Hiervoor kunt u contact opnemen met onze verkoop binnendienst via 079 362 05 15 of via verkoop@ldj.nl.

Hoe voeg ik een product toe aan Mijn Favorieten?

Als u op het rode sterretje klikt, wordt een product toegevoegd aan Mijn Favorieten. De tekst 'bewaard' verschijnt nu naast het sterretje. Wilt u dit product uit het overzicht Mijn Favorieten halen? Klik dan nogmaals op het rode sterretje. De tekst 'bewaard' verandert weer in 'bewaar'

Kan ik mijn filialen vanuit één account beheren?

Ja, dit is mogelijk. Om deze functies te krijgen dient u eerst één of meerdere filialen in uw account te hebben. Een filiaal voegen wij graag voor u toe aan uw account. Neem hiervoor contact op.

Wat is 'mijn assortiment' en wanneer verandert dit assortiment?

In mijn assortiment kunnen artikelen worden toegevoegd die u wilt gaan bestellen of die u eerder besteld heeft. Als u een artikel bestelt die nog niet in mijn assortiment stond wordt deze automatisch toegevoegd.

Wanneer ontvang ik Primo Bravo punten?

Primo Bravo punten ontvangt u bij afname van Primo Bravo artikelen.

Waarvoor kan ik sparen met Primo Bravo punten?

U kunt de punten inleveren voor een geldbedrag, cadeaubonnen, korting op de aanschaf van apparatuur via Langerak de Jong, of een gift aan het Liliane Fonds. Lees meer hierover op de pagina loyaliteitsprogramma.

Ik wil graag mijn Primo Bravo punten inwisselen, waar kan ik dit melden?

Dit kunt u doen via 079 3 62 05 15 of via verkoop@ldj.nl

Hoe lang zijn Primo Bravo punten geldig?

Primo Bravo punten zijn onbeperkt geldig.

Ik heb een storing aan mijn automaat, waar kan ik dit melden?

Storingen kunt u melden via de live chat, verkoop@ldj.nl of via 079 362 05 15. Hiervoor hebben wij de onderstaande gegevens nodig: Naam organisatie, debiteurennummer, naam contactpersoon, merk en type apparatuur, serienummer, locatie van de apparatuur, en omschrijving van de storing.

Is het mogelijk om de automaten uit het assortiment werkend te bekijken?

Ja, dit mogelijk in onze showroom in Zoetermeer of met een vrijblijvende proefplaatsing.

Kunnen jullie mijn automaten onderhouden en de producten bestellen en vullen?

Ja, dit kunnen wij doen. Hiervoor staat onze Full Operating dienst graag voor u klaar!