HomeKlantenservice

Klantenservice

Wij helpen u graag, daarom hebben wij de antwoorden op de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan staan wij u graag telefonisch te woord. Bekijk onze contactgegevens

Heeft u vragen over de webshop? Bekijk dan ook eens onze handleiding.

Handleiding webshop


Veelgestelde vragen

U kunt op onderstaande vragen klikken om de antwoorden te bekijken.

Klant worden van Langerak de Jong

Bestellen van goederen

Levering & Afhalen van goederen

Mijn account

Spaarprogramma Primo Bravo

Automaten

Overige vragen

 

Antwoorden op de vragen

  • Hoe word ik klant bij Langerak de Jong?
    U kunt hiervoor contact met ons opnemen via onze website, telefonisch via 079-362 05 15 , fax via 079-361 26 16 , of e-mail verkoop@ldj.nl. Hierna zal onze afdeling Sales contact met u opnemen om uw wensen te inventariseren.
    Terug naar boven

  • Kan iedereen klant worden bij Langerak de Jong?
    Langerak de Jong is een leverancier voor bedrijven, scholen, instellingen, overheid en sportverenigingen. Particulieren kunnen wij niet van dienst zijn.
    Terug naar boven

  • Welke bestelmogelijkheden heb ik?
    U kunt bij Langerak de Jong bestellen via onze website, e-mail, fax en telefoon.
    Terug naar boven

  • Hoe kan ik de prijs van een bepaald artikel opvragen?
    Als nieuwe klant kunt u voor meerdere artikelen een offerte aanvragen. Als bestaande klant kunt u na het inloggen de totaalprijs in uw winkelwagen bekijken, tenzij u heeft aangegeven graag de prijzen per artikel te kunnen bekijken. Uw wens om prijzen per artikel te kunnen zien kunt u telefonisch of via het contactformulier doorgeven. Als u op een andere wijze dan online besteld kunt u de prijs van een artikel opvragen bij onze afdeling verkoop binnendienst via e-mail verkoop@ldj.nl of telefonisch via 079-362 05 15.
    Terug naar boven

  • Ik heb interesse in een koffie automaat, zoetwaren- en/of frisdrankautomaat?
    U kunt hiervoor contact met ons opnemen via onze website, telefonisch via 079-362 05 15 , fax via 079-361 26 16 of e-mail naar verkoop@ldj.nl. Hierna zal onze afdeling Sales contact met u opnemen om uw wensen te inventariseren.
    Terug naar boven

  • Kan ik goederen met een opdruk (zoals een bedrijfslogo) opnieuw bestellen?
    Ja, deze kunnen opnieuw besteld worden via uw "Mijn assortiment". De eigen producten staan bovenaan de pagina van het "Mijn assortiment". Om naar "Mijn assortiment" te gaan dient u eerst In te loggen op uw account.
    Terug naar boven

  • Kan ik de prijzen op de website te zien krijgen inclusief BTW?
    Ja, dit is mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen met de verkoop binnendienst.
    Terug naar boven

  • Wanneer wordt mijn order geleverd?
    Langerak de Jong levert op vaste leverdagen die vooraf zijn afgesproken met u.
    Terug naar boven

  • Kan ik mijn order ook ophalen?
    Ja, het is ook mogelijk uw order op te halen. Na het doorgeven van uw order staat deze op werkdagen na 2 uur voor u klaar.
    Terug naar boven

  • Wat zijn de bezorgkosten van een levering?
    Als een order € 250,00 of meer bedraagt, brengen wij geen € 14,00 leveringskosten in rekening.
    Terug naar boven

  • Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
    Bezoek onze pagina met de volledige leveringsvoorwaarden.
    Terug naar boven

  • Hoe kan ik wijzigingen van mijn organisatie doorgeven, bv. een adres, of naamsverandering?
    Dit kunt u via e-mail verkoop@ldj.nl, of telefonisch melden bij onze verkoop binnendienst via 079-362 05 15.
    Terug naar boven

  • Ik heb meerdere filialen, hoe krijg ik deze in mijn account toegevoegd?
    Hiervoor kunt u contact opnemen met onze verkoop binnendienst via 079-362 05 15 of via verkoop@ldj.nl.
    Terug naar boven

  • Kan ik mijn filialen vanuit één account beheren?
    Ja, dit is mogelijk. Om deze functies te krijgen dient u eerst één of meerdere filialen in uw account te hebben. Een filiaal voegen wij graag voor u toe aan uw account. Neem hiervoor contact op.
    Terug naar boven

  • Wat is 'mijn assortiment' en wanneer verandert dit assortiment?
    In mijn assortiment kunnen artikelen worden toegevoegd die u wilt gaan bestellen of die u eerder besteld heeft. Als u een artikel bestelt die nog niet in mijn assortiment stond wordt deze automatisch toegevoegd.
    Terug naar boven

  • Wanneer ontvang ik Primo Bravo punten?
    Primo Bravo punten ontvangt u bij afname van Primo Bravo artikelen.
    Terug naar boven

  • Waarvoor kan ik sparen met Primo Bravo punten?
    U kunt de punten inleveren voor een geldbedrag, diversen cadeaubonnen, korting op de aanschaf van apparatuur via Langerak de Jong, of een gift aan het Liliane Fonds. Lees meer hierover op de pagina loyaliteitsprogramma.
    Terug naar boven

  • Ik wil graag mijn Primo Bravo punten inwisselen, waar kan ik dit melden?
    Dit kunt u telefonisch melden bij onze verkoop binnendienst via 079-362 05 15, of via e-mail verkoop@ldj.nl.
    Terug naar boven

  • Hoe lang zijn Primo Bravo punten geldig?
    Primo Bravo punten zijn onbeperkt geldig.
    Terug naar boven

  • Ik heb een storing aan mijn automaat, waar kan ik dit melden?
    Storingen kunt u melden via onze website met het storingsformulier, via e-mail verkoop@ldj.nl of telefonisch via 079-362 05 15. Hiervoor hebben wij de onderstaande gegevens nodig: Naam organisatie, debiteurennummer, naam contactpersoon, merk en type apparatuur, serienummer, locatie van de apparatuur, en omschrijving van de storing.
    Terug naar boven

  • Is het mogelijk om de automaten uit het assortiment werkend te bekijken?
    Ja, dit mogelijk in onze showroom of door middel van een proefplaatsing.
    Terug naar boven

  • Kunnen jullie mijn automaten onderhouden en de producten bestellen en vullen?
    Ja, dit kunnen wij doen. Onze dienst hiervoor is Full Operating.
    Terug naar boven

  • Ik heb een manco, klacht of opmerking, waar kan ik dit melden?
    Deze kunt u telefonisch melden bij onze verkoop binnendienst via 079-362 05 15, of via e-mail verkoop@ldj.nl. 
    Terug naar boven