Hoe meld ik een storing?

Ervaar je problemen met een kantinemachine of -automaat? We begrijpen hoe cruciaal een vlotte werking is voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Meld de storing eenvoudig via het klantportaal. Zo gaat dat in z’n werk:

  1. Log in met je gegevens in het klantportaal.
  2. Ga naar ‘mijn machines’.
  3. Klik op het storing-icoontje achter de machine die storing heeft.
  4. Vul het formulier in en klik op verzenden.
  5. Onze technische dienst krijgt een mail en neemt binnen 24 uur contact met je op.

Meld een storing in mijn klantportaal

 

Kan ik ook telefonisch een storingmelding doorgeven?

Storingen kun je het beste doorgeven via het klantportaal. Voor alle andere vragen kun je ons tijdens kantoortijden bereiken op 079 - 362 05 15.

Wat moet ik doen als mijn machine buiten kantooruren een storing heeft?

Ook buiten kantooruren verwerken we storingmeldingen. Binnen 24 uur na de melding nemen we contact met je op.

Hoe lang duurt het voor er een monteur ter plekke is na een melding?

De exacte tijd kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van onze monteurs en de afstand tot de locatie. Bij urgente storingen streven we ernaar om zo snel mogelijk te reageren en dezelfde dag nog een monteur te sturen.

Hoe snel wordt een storingsmelding verwerkt?

We nemen altijd binnen 24 uur contact met op over je melding. 

Kan mijn machine of automaat ter plekke gerepareerd worden?

Onze monteurs proberen zoveel mogelijk het probleem ter plekke op te lossen. Afhankelijk van de oorzaak van de storing, zal het probleem gelijk worden opgelost of krijg je een vervangend model.